Huoltokatko Ukko Mobile ja UkkoNet -palveluissa

Ukkoverkot tekee suunnitelmanmukaisia verkon huoltotoimenpiteitä 28.2.-1.3.2017 välisenä yönä kello 23.00-03.00. Työ voi aiheuttaa koko Suomea koskevia lyhyitä katkoksia verkkopalveluissa mainitulla aikavälillä.

Huoltokatko koskee sekä Ukko Mobile 4G LTE että UkkoNet LTE -palveluita. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Päivityksen ansiosta voimme tarjota teille entistä vakaamman ja luotettavamman datayhteyden sekä tuoda tarjolle uusia palveluita.

Päivitystyön valmistuttua reititinlaitteen voi joutua käynnistämään uudelleen.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään mahdollisissa kysymyksissä. Palveluaikamme on arkisin klo 09:00-16:00.

Ylläpitotyötä langattomissa laajakaistapalveluissa 19.-27.1.

Ukkoverkot tekee suunnitelmanmukaisia verkon huoltotoimenpiteitä 19.-27.1.2017 välisenä aikana. Toimenpiteet tehdään arkipäivien normaaleina työaikoina. Johtuen uudistuksista Ukko Mobile ja UkkoNet -palveluiden tuotantojärjestelmissä, aiheuttaa huolto kaikissa liittymissä lyhyen katkon. Liittymän yhteys internetiin katkeaa yhden kerran 1-2 sekunnin ajaksi, jonka jälkeen yhteys palautuu itsestään.

Ylläpitotyö koskee sekä Ukko Mobile 4G LTE että UkkoNet LTE -palveluita kaikkialla Suomessa, yksi alue kerrallaan. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Ylläpitotyön ansiosta voimme tarjota teille entistä vakaamman ja luotettavamman datayhteyden sekä tuoda tarjolle uusia palveluita.

Katkoksen jälkeen internet-yhteys palautuu heti automaattisesti. Joissakin harvoissa tilanteissa reititinlaitteen voi joutua käynnistämään uudelleen.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään mahdollisissa kysymyksissä. Palveluaikamme on arkisin klo 09:00-16:00.

Huoltokatko Ukko Mobile ja UkkoNet -palveluissa

Ukkoverkot tekee suunnitelmanmukaisia verkon huoltotoimenpiteitä 13.-14.12. välisenä yönä kello 23.00-03.00. Työ voi aiheuttaa koko Suomea koskevia lyhyitä katkoksia verkkopalveluissa mainitulla aikavälillä.

Huoltokatko koskee sekä Ukko Mobile 4G LTE että UkkoNet LTE -palveluita. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Päivityksen ansiosta voimme tarjota teille entistä vakaamman ja luotettavamman datayhteyden sekä tuoda tarjolle uusia palveluita.

Päivitystyön valmistuttua reititinlaitteen voi joutua käynnistämään uudelleen.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään mahdollisissa kysymyksissä. Palveluaikamme on arkisin klo 09:00-16:00.