Häiriö langattomissa laajakaistapalveluissa 1.3. kello 10.00-11.30

Johtuen teknisestä häiriöstä oli Ukko Mobile ja UkkoNet -yhteyksissä käyttöhäiriöitä 1.3.2017 aamupäivällä.

Palvelut joita koskee: Ukko Mobile 4G LTE ja UkkoNet LTE langattomat laajakaistapalvelut
Vaikutus: Liittymistä ei ollut yhteyttä Internetiin
Vaikutusalue: Yksittäiset käyttäjät eri puolilla Suomea
Häiriö on havaittu: 01.03.2017 kello 10.00.
Tilanne tällä hetkellä: Vika on korjattu 01.03.2017 kello 11.40.
Arvio korjausaikataulusta: Vika on korjattu.
Seuraava tiedotus: Ei lisätiedotusta.
Tämä sivu päivitetty: 01.03.2017, kello 11.50.

Korjauksen jälkeen yhteydet palautuivat käyttäjille automaattisesti. Joissakin erikoistilanteissa voi reititinlaitteen joutua käynnistämään uudelleen.

Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

Huoltokatko Ukko Mobile ja UkkoNet -palveluissa

Ukkoverkot tekee suunnitelmanmukaisia verkon huoltotoimenpiteitä 28.2.-1.3.2017 välisenä yönä kello 23.00-03.00. Työ voi aiheuttaa koko Suomea koskevia lyhyitä katkoksia verkkopalveluissa mainitulla aikavälillä.

Huoltokatko koskee sekä Ukko Mobile 4G LTE että UkkoNet LTE -palveluita. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Päivityksen ansiosta voimme tarjota teille entistä vakaamman ja luotettavamman datayhteyden sekä tuoda tarjolle uusia palveluita.

Päivitystyön valmistuttua reititinlaitteen voi joutua käynnistämään uudelleen.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään mahdollisissa kysymyksissä. Palveluaikamme on arkisin klo 09:00-16:00.

Ylläpitotyötä langattomissa laajakaistapalveluissa 19.-27.1.

Ukkoverkot tekee suunnitelmanmukaisia verkon huoltotoimenpiteitä 19.-27.1.2017 välisenä aikana. Toimenpiteet tehdään arkipäivien normaaleina työaikoina. Johtuen uudistuksista Ukko Mobile ja UkkoNet -palveluiden tuotantojärjestelmissä, aiheuttaa huolto kaikissa liittymissä lyhyen katkon. Liittymän yhteys internetiin katkeaa yhden kerran 1-2 sekunnin ajaksi, jonka jälkeen yhteys palautuu itsestään.

Ylläpitotyö koskee sekä Ukko Mobile 4G LTE että UkkoNet LTE -palveluita kaikkialla Suomessa, yksi alue kerrallaan. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Ylläpitotyön ansiosta voimme tarjota teille entistä vakaamman ja luotettavamman datayhteyden sekä tuoda tarjolle uusia palveluita.

Katkoksen jälkeen internet-yhteys palautuu heti automaattisesti. Joissakin harvoissa tilanteissa reititinlaitteen voi joutua käynnistämään uudelleen.

Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään mahdollisissa kysymyksissä. Palveluaikamme on arkisin klo 09:00-16:00.